Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#416) - maandag 30 maart 1998

Fernand verneemt welke belangrijke ontwikkelingen er in het onderzoek zijn en wordt gesommeerd om in actie te schieten. Eva profiteert van de afwezigheid van haar vader Fernand om haar vriendje Frederique uit te nodigen voor een intiem onderonsje. Veronique hoort Bianca een ongepast mopje vertellen.

Aflevering 152 (#417) - dinsdag 31 maart 1998

Het wordt te veel voor Fernand wanneer hij tegelijk een belangrijke zaak moet behandelen en zijn wispelturige dochter en haar vriend moet in het oog houden. Veronique wil dat Werner Bianca en Jenny terecht wijst in verband met hun ongepast gedrag. Maar Werner reageert niet zoals ze verwacht had.

Aflevering 153 (#418) - woensdag 1 april 1998

Fernand heeft het zeer moeilijk met de conclusies van politie-inspecteur Tibbax en probeert zijn goede vriend te sparen. Marianne wil Dré uitnodigen om het ontslag van Tom uit het ziekenhuis te vieren. Maar Dré ontvangt slecht nieuws.

Aflevering 154 (#419) - donderdag 2 april 1998

Marianne kan het niet verwerken dat Dré met haar niet over het slechte bericht en de gevolgen ervan wil praten. Ingrid is vertederd door het voorstel van Harry in verband met Clio, maar vreest dat hij te vlug conclusies zal trekken. Inspecteur Tibbax krijgt uiteindelijk te horen wat hij allang verwachtte.

Aflevering 155 (#420) - vrijdag 3 april 1998

Veronique doet haar uiterste best om Jenny vriendelijk te behandelen. Maar Jenny heeft alle moeite om Marianne ervan te overtuigen dat Dré niet omwille van haar weggaat. Frank beseft dat er iemand is die hem een dringende boodschap wil doorgeven.