Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#421) - maandag 6 april 1998

Marianne gaat minder aan zichzelf denken en besluit Tom met raad en daad bij te staan. Frank moet voor zijn familieleden komedie spelen om Serge in de gevangenis op te zoeken. Daar krijgt hij het bericht dat hij allang vreesde.

Aflevering 157 (#422) - dinsdag 7 april 1998

Jenny probeert van Eva te weten te komen in welke belangrijke zaak er nieuwe ontwikkelingen zijn. Frank is helemaal van de kaart door het bericht dat hij gekregen heeft, maar probeert zo normaal mogelijk te doen. Ondertussen doet inspecteur Tibbax aan Serge een voorstel.

Aflevering 158 (#423) - woensdag 8 april 1998

Tibbax probeert met alle middelen Serge te overhalen om zijn voorstel aan te nemen. Frank brengt Jenny en Bianca op de hoogte van wat hij vernomen heeft. Door de spanning heeft hij niet gezien wat Simonne aan het doen is. Plots wordt er gebeld.

Aflevering 159 (#424) - donderdag 9 april 1998

Tom beseft dat Bianca hem niet de volledige waarheid heeft verteld over wat er met Neil gebeurd is. Hij is er getuige van hoe politieagent Fernand aan Bianca komt vertellen wat er met Frank gebeurd is. Als Simonne hoort dat ze Frank voor langere tijd zal moeten missen, slaan bij haar de stoppen door.

Aflevering 160 (#425) - vrijdag 10 april 1998

Frank probeert op alle manieren stand te houden nu inspecteur Tibbax hem het vuur aan de schenen legt. Tom heeft sterke vermoedens over wat er met Bianca gebeurd is op Ter Smissen, maar twijfelt of hij het gaat vertellen. Veronique gooit Jenny naar het hoofd dat ze wel weet wat er die bewuste avond gebeurd is.