Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#426) - maandag 13 april 1998

Veronique beweert dat ze zelf niet goed meer weet wat ze de avond van de moord gezien heeft. Maar haar psychiater kent een middel om haar herinnering terug te halen. Tibbax arriveert op Ter Smissen: hij wil dringend Jenny en Bianca spreken.

Aflevering 162 (#427) - dinsdag 14 april 1998

Simonne is zo overstuur van het slechte nieuws dat ze zich niet met haar werk kan bezighouden. Daar probeert Leontien handig gebruik van te maken. Veronique wil zich op Jenny wreken. Ze vertelt alvast aan Florke en Rogeeke waarom Jenny en Bianca opgepakt zijn.

Aflevering 163 (#428) - woensdag 15 april 1998

Werner verrast zijn zuster Veronique met een heel onaangename mededeling. Jenny moet zich met alle middelen tegen de listen van politie-inspecteur Tibbax verdedigen. Bij een nieuwe huiszoeking ziet hij iets wat hij voordien niet had opgemerkt.

Aflevering 164 (#429) - donderdag 16 april 1998

Veronique wil beletten dat Werner zijn wilde plannen gaat uitvoeren. Voor de familie Bomans wordt het nu duidelijk dat één van hen iets met de moord te maken heeft. Ze krijgen hulp aangeboden uit een onverwachte hoek.

Aflevering 165 (#430) - vrijdag 17 april 1998

Fernand probeert te ontsnappen aan Liljan, die nu een andere methode heeft gevonden om bij hem thuis binnen te geraken. Marianne verneemt in welke zeer moeilijke situatie Frank en Simonne verzeild zijn geraakt. Bianca krijgt twee nieuwe ondervragers die de zaken helemaal anders aanpakken dan inspecteur Tibbax.