Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#436) - maandag 27 april 1998

Bianca krijgt onverwachts bezoek en daar maakt de politie-inspecteur handig gebruik van om een nieuwe ondervraging te beginnen. Advocaat Swerts vraagt Tom om niet alleen als tussenpersoon maar ook als zijn assistent op te treden. Dan blijkt dat de advocaat niet alleen goed nieuws heeft.

Aflevering 172 (#437) - dinsdag 28 april 1998

Wanneer in het kapsalon een wasbak verstopt raakt, haalt Eva er haar broer Kristoff bij. Dat heeft onverwachte gevolgen voor Kristoff. Ondanks de zware beschuldiging komt er toch nog een verrassing voor Jenny, Frank en Bianca.

Aflevering 173 (#438) - woensdag 29 april 1998

Wanneer Veronique op zoek gaat naar Werner, komt ze te weten wat ze allang vreesde. Bianca en Jenny zijn uitgeput na alles wat ze doorstaan hebben, maar ze weten dat ze er nog niet helemaal van af zijn. Luc brengt Simonne weer naar haar werk, waar hij met Leontien geconfronteerd wordt.

Aflevering 174 (#439) - donderdag 30 april 1998

Advocaat Swerts probeert om Veronique een getuigenis ten voordele van Jenny, Frank en Bianca te doen afleggen. Luc en Leontien staan als twee kemphanen tegenover elkaar: ze willen geen van beiden een stap terugzetten. Maar Simonne gaat zich met de zaak bemoeien.

Aflevering 175 (#440) - vrijdag 1 mei 1998

Frank, Jenny en Bianca reageren alledrie verschillend op de nieuwe situatie. Leontien probeert het met Luc bij te leggen, maar stelt harde voorwaarden. Kristoff repareert de wasbak bij Rosa en weet meteen dat er iemand is die door heeft wat hij uitspookt.