Wikia

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#441) - maandag 4 mei 1998

Rosa en Peggy maken volop plannen waarbij de mannen in hun leven een belangrijke rol spelen. Simonne wil Luc steunen om een nieuw bedrijf op te starten. Dat schiet bij Frank in het verkeerde keelgat. De onverwachte reactie van Veronique heeft op Jenny een onverwachte uitwerking: zij beleeft een moment uit het verleden opnieuw.

Aflevering 177 (#442) - dinsdag 5 mei 1998

Frank en Luc raken het niet eens over wat Leontien nu precies van plan is. Werner neemt het gedrag van Veronique niet langer en stelt haar voor een duidelijke keuze. Frank, Jenny en Bianca krijgen van hun advocaat te horen dat er eigenlijk maar één persoon is die in hun voordeel kan getuigen.

Aflevering 178 (#443) - woensdag 6 mei 1998

Luc twijfelt ernstig over het aanbod van Leontien en vraagt raad aan zijn broer. Maar Frank heeft op dit moment andere dingen aan zijn hoofd. Tom moet ingeschakeld worden om de belangrijke getuige in hun voordeel te laten spreken. Peggy en Kristoff kunnen zeer goed met elkaar opschieten, maar Peggy wil dat Kristoff zich met één bepaald iets niet inlaat.

Aflevering 179 (#444) - donderdag 7 mei 1998

Leontien wil met Luc in zaken gaan, maar stelt wel een heel vreemde voorwaarde. De hypnose van Veronique verloopt zo moeilijk dat ze geen nieuwe poging wil ondernemen. Bianca en Werner hebben een vreemde ontmoeting ’s nachts in Ter Smissen.

Aflevering 180 (#445) - vrijdag 8 mei 1998

Wanneer Veronique haar broer Werner met Bianca hoort praten, krijgt ze een nieuw plan. Fernand is razend omdat zijn zoon Kristoff weer aan de drugs zit en eist van hem namen van medeplichtigen. Tom probeert Veronique ervan te overtuigen om opnieuw aan hypnose te doen.