Wikia

Week 38

Week 39

Seizoen 4

Aflevering 191 (#456) - maandag 25 mei 1998

Peggy is pas terug uit Spanje wanneer ze al geconfronteerd wordt met een onverwachte bezoeker. Het begin van de rechtszaak wordt al meteen verstoord door onverwacht scherpe reacties. Psychiater Dewals twijfelt eraan of Veronique wel zal kunnen getuigen op het proces.

Aflevering 192 (#457) - dinsdag 26 mei 1998

Peggy laat zich niet overtuigen om terug haar vorige leventje te gaan leiden. Maar Rosa wijst er haar op dat zij nu wel andere problemen moet gaan oplossen. Op het proces komt de openbare aanklager plots met een erge beschuldiging voor de dag.

Aflevering 193 (#458) - woensdag 27 mei 1998

Jenny en Bianca proberen de rechter ervan te overtuigen dat wat zij zeggen de waarheid is. Simonne en Florke wachten thuis het verloop van het proces af en proberen de spanning draaglijk te maken. Wat moet er met Simonne en haar kind gebeuren nu Frank misschien voor lange tijd de gevangenis in moet?

Aflevering 194 (#459) - donderdag 28 mei 1998

Op het proces spreken de getuigen mekaar tegen. De openbare aanklager ziet hierin een bewijs dat de waarheid niet aan het licht mag komen. Het ziet er somber uit voor Jenny, Frank en Bianca.

Aflevering 195 (#460) - vrijdag 29 mei 1998 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 3: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Florke probeert op haar eigen manier haar familie te verdedigen tegen de ernstige beschuldigingen. De verdediging rekent erop dat een heel belangrijke getuige in het voordeel van Jenny, Frank en Bianca het tij zal doen keren. Wanneer de getuige niet komt opdagen, is er grote paniek bij de beschuldigden en hun advocaat.