Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#281) - maandag 22 september 1997

Veronique wil met Lou ernstig over de toekomst praten tijdens een romantisch etentje. Ingrid interpelleert François over de vreemde brief, maar ze twijfelt eraan of hij wel de waarheid vertelt. Bennie probeert Carolien ervan te overtuigen dat hij werkelijk veranderd is.

Aflevering 17 (#282) - dinsdag 23 september 1997

Simonne is in alle staten na de botte weigering van Frank. Bennie wil opnieuw van Frank weten waar Neil uithangt. Tom bekent aan Marianne hoe het zit met hem en Sarah. Marianne en Marijke zijn vastbesloten om het tij te doen keren.

Aflevering 18 (#283) - woensdag 24 september 1997

Luc en Rosa maken zich vrolijk over de plannen van Frank en Simonne. Marijke grijpt naar de grote middelen om Tom en Sarah te dwarsbomen. Rosa krijgt een brutale telefoon van een dame uit Amerika.

Aflevering 19 (#284) - donderdag 25 september 1997

Tom gaat schijnbaar in op het voorstel van Marijke en accepteert het geld. Frank komt thuis met groot nieuws en er wordt meteen een feestje gepland. Maar plots staat Fernand weer voor de deur.

Aflevering 20 (#285) - vrijdag 26 september 1997

Marianne besluit om Marijke aan te pakken over haar poging om de jongeren om te kopen. Veronique geraakt binnen bij Ingrid en jaagt haar de stuipen op het lijf. Fernand heeft heel slecht nieuws en wil dat Frank hem helpt.