Wikia

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 21 (#286) - maandag 29 september 1997

Florke waarschuwt Simonne voor de zoon van Fernand: eens een dief, altijd een dief. Simonne vraagt zich af of ze nu haar intuïtie moet volgen of niet. Veronique krijgt een heel onverwachte bezoeker. Bennie zegt dat hij Neil heeft gevonden.

Aflevering 22 (#287) - dinsdag 30 september 1997

Voor Frank is het duidelijk dat Bennie andere bedoelingen heeft met zijn beweringen over Neil. Simonne besluit om Fernand uit de nood te helpen en schakelt meteen Leontien in. Fernand vertelt Rosa dat hij in financiële moeilijkheden zit.

Aflevering 23 (#288) - woensdag 1 oktober 1997

Frank probeert Jenny te kalmeren. Maar ze moeten zich plots over iemand anders ontfermen. Lou vraagt Werner om hem te helpen met Veronique. François en Leontien zien mekaar voor een ‘zakendiner’.

Aflevering 24 (#289) - donderdag 2 oktober 1997

Leontien wil dat Simonne zwijgt over wat ze gezien heeft tussen haar en François. Sarah wil dat Tom uitleg geeft over zijn vreemde houding. Florke maakt zich zorgen om het gedrag van Frank.

Aflevering 25 (#290) - vrijdag 3 oktober 1997

Het romantische samenzijn van Sarah en Tom wordt plots onderbroken. Wanneer ze hoort wat er gebeurde, is Marijke razend. Tussen Ingrid en François is het weer koek en ei. Tot er een bizar telefoontje komt.