Wikia

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#291) - maandag 6 oktober 1997

Leontien moet Luc en Simonne in vertrouwen nemen over de louche zaken van François. Rosa besluit een ernstig bod te doen op het huis. Fernand reageert niet zoals ze verwacht had.

Aflevering 27 (#292) - dinsdag 7 oktober 1997

Luc en Rosa zoeken naar andere middelen om Fernand ervan te overtuigen dat zij zijn huis willen kopen. Felicienne is het er niet mee eens dat Harry 'een andere vrouw' in huis haalt. Ingrid realiseert zich wat een vreselijk iets François haar heeft aangedaan.

Aflevering 28 (#293) - woensdag 8 oktober 1997

Ingrid ontdekt de ware toedracht van de plotse verdwijning van François. Tot ergernis van Frank en Jenny gaat Bennie door met zijn persoonlijke speurtocht. Tom besluit om Sarah de waarheid te vertellen over hun relatie.

Aflevering 29 (#294) - donderdag 9 oktober 1997

Wanneer Tom aan Sarah de waarheid wil vertellen, komt er onverwacht bezoek. Florke begrijpt niets meer van het gedrag van Frank en besluit de kaarten te raadplegen. Ingrid wil meer weten over François en gaat te rade bij Leontien.

Aflevering 30 (#295) - vrijdag 10 oktober 1997

Tom wil dat Marijke zelf aan haar dochter de waarheid zegt. Maar Sarah reageert helemaal anders dan verwacht. Simonne wil naar de politie stappen als Leontien haar plannen uitvoert. Zij denkt dat ze meer weet over François.