Wikia

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#296) - maandag 13 oktober 1997

Florke vertelt Simonne wat ze in de tarotkaarten heeft gezien. Simonne is er niet echt gerust in en zoekt een middel om aan haar lot te ontsnappen. Carolien verneemt dat de politie het huis van Ingrid heeft doorzocht.

Aflevering 32 (#297) - dinsdag 14 oktober 1997

De toestand van Ingrid is ernstig na het vreselijke voorval in haar appartement. Charles wil met zijn ex-vrouw gaan praten, maar dat wordt hem niet in dank afgenomen. Simonne zoekt middelen om Frank aan werk te helpen.

Aflevering 33 (#298) - woensdag 15 oktober 1997

Leontien wordt door de politie ondervraagd over haar vriend François. Frank probeert van Rogeeke geld te krijgen voor zijn bedrijf. Ondanks het verzet van Marianne en Charles gaat Tom zijn geliefde Sarah opzoeken. Maar Sarah wil Tom niet meer terugzien.

Aflevering 34 (#299) - donderdag 16 oktober 1997

Op de parking van de supermarkt rijdt Marianne een voetganger omver. Het blijkt een oude bekende te zijn. Om van de lastige vragen van Veronique af te komen verzint Ingrid een leugentje. Maar de gevolgen zijn zeer groot.

Aflevering 35 (#300) - vrijdag 17 oktober 1997

Werner hoort van Veronique over de verhouding van Lou met Anne. Vooraleer hij zijn conclusies trekt wil hij alles zeker weten. Hij spreekt meteen Lou zelf aan. Frank vindt Bianca in lamentabele toestand in het steegje achter zijn huis. Bianca heeft een dokter nodig. Maar die kan lastige vragen stellen.