Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#301) - maandag 20 oktober 1997

Werner peilt op een wel heel directe manier naar de gevoelens van Lou voor Veronique. Marianne verneemt dat het kapsalon verkocht wordt. Ze heeft meteen een plan klaar. Frank krijgt het van Simonne en Florke zwaar te verduren wanneer ze hem in de armen van Jenny gezien hebben.

Aflevering 37 (#302) - dinsdag 21 oktober 1997

Tom en Charles raden Marianne af haar plannen met het kapsalon uit te voeren. Maar ze wil van geen wijken weten. Simonne wil Fernand uit de nood helpen door zijn zoon bij Vercammen te introduceren. Maar zoontje Kristoff is minder braaf dan ze gedacht had.

Aflevering 38 (#303) - woensdag 22 oktober 1997

Door een toeval kan Werner beletten dat Veronique in Ter Smissen een tragedie veroorzaakt. Het weerzien tussen Charles en Jenny verloopt minder hartelijk dan ze allebei gewenst hadden. Rosa is er zeker van Fernand over de brug te krijgen met een nieuw bod op het huis.

Aflevering 39 (#304) - donderdag 23 oktober 1997

Fernand lijkt geïnteresseerd te zijn in het bod van Rosa. Wanneer Veronique verneemt dat Lou alleen thuis zal zijn, wil ze per se voor hem koken. Maar ze wil zelf een paar bijzondere ingrediënten toevoegen.

Aflevering 40 (#305) - vrijdag 24 oktober 1997

Door het snelle ingrijpen van Dré komt Lou heelhuids uit het vreemde avontuur. Frank probeert te weten te komen hoeveel geld Luc in Amerika gaat ophalen. Tom heeft de cheque van Marijke geïnd en is onverwacht.