Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#306) - maandag 27 oktober 1997

Lou komt halsoverkop terug uit het ziekenhuis en wil meteen dat er harde maatregelen getroffen worden. Jenny en Bianca zijn nu heel ongerust. Want het is duidelijk dat Veronique iets gezien heeft op de fatale avond.

Aflevering 42 (#307) - dinsdag 28 oktober 1997

Lou blijft koppig bij het besluit dat hij genomen heeft en komt daardoor in conflict met Werner. Dré wil dat Ann zich met de problemen van Lou gaat bezighouden. Maar wanneer ze dat doet krijgt ze een heel onverwachte reactie.

Aflevering 43 (#308) - woensdag 29 oktober 1997

Lou heeft zich hersteld van de zware klap en zit boordevol nieuwe plannen. Jenny gaat er enthousiast mee om. Tot ze hoort wat voor plannen hij heeft: Lou wil de stallen verbouwen.

Aflevering 44 (#309) - donderdag 30 oktober 1997

In Ter Smissen probeert iedereen de wilde ijver van Lou in te tomen. Ann is zeer zwaar geschokt door de manier waarop Lou haar behandeld heeft. De zoon van Fernand is Simonne helemaal niet dankbaar voor de job die ze hem bezorgd heeft. Daar wil Simonne alvast iets aan doen.

Aflevering 45 (#310) - vrijdag 31 oktober 1997

Kristoff gelooft blindelings wat zijn werkmakkers hem wijsmaken en doet zeer onhandige zaken bij Vercammen. Harry is geschrokken van het radikale besluit dat Ingrid hem heeft medegedeeld. Wanneer Lou niet op een afspraak verschijnt, gaat Werner hem opzoeken. Hij vindt Lou in een heel gevaarlijke situatie.