Wikia

Week 27

Week 28

Week 29

Aflevering 136 (#596) - maandag 8 maart 1999

Rosa gaat de confrontatie met Jean-Pierre en Marianne aan. Veronique staat plots op de stoep bij Frank, wat Simonne helemaal niet zint. Luc probeert om Leontien weer voor zich te winnen.

Aflevering 137 (#597) - dinsdag 9 maart 1999

Leontien kan Lucs poging om haar opnieuw te veroveren niet waarderen. Rosa geeft de strijd om Jean-Pierre niet op, maar ook Marianne zet zich schrap. Dré probeert om voor Jenny iets meer moeite te doen.

Aflevering 138 (#598) - woensdag 10 maart 1999

Luc verneemt dat er tussen Leontien en Frank meer is gebeurd dan hij had durven denken. De stugge natuur van Dré speelt hem parten nu Jenny en hij eindelijk een besluit over hun toekomst nemen. Yves en Rosa trekken naar de vernissage van Rosa. Maar er wacht hen een onaangename verrassing.

Aflevering 139 (#599) - donderdag 11 maart 1999

Yves kan op de vernissage toch het plan van Rosa uitvoeren. Nu Luc de vreselijke waarheid kent over Leontien en zijn broer Frank, is zijn besluit vlug genomen. Harry krijgt een aanbod dat hij moeilijk kan weigeren.

Aflevering 140 (#600) - vrijdag 12 maart 1999

Frank en Simonne vragen zich af waarom Luc en Leontien niet op de zaak verschijnen. Marianne en Jean-Pierre worden in het kapsalon geconfronteerd met een onverwachte gast. Veronique moet allerlei vragen over haar gedrag beantwoorden.