Wikia

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#471) - maandag 14 september 1998

Doordat Bart er met zijn geld vandoor is, komt Kristoff in nauwe schoentjes te zitten. Fernand denkt dat Joeri een ziekte simuleert om niet naar school te hoeven, maar dan wacht hem een verrassing. Leontien is niet blij dat Luc Frank in de firma heeft opgenomen.

Aflevering 12 (#472) - dinsdag 15 september 1998

Het flauwvallen van Joeri blijkt een ernstige oorzaak te hebben. Kristoff dreigt zijn Peggy te verliezen en moet daarom Bart gaan opzoeken. Marianne doet Jean-Pierre een aanbod dat ze moeilijk kan afslaan. Hetzelfde geldt voor Frank en Luc.

Aflevering 13 (#473) - woensdag 16 september 1998

Kristoff komt nog meer in moeilijke papieren te zitten als hij hoort dat zijn broer suikerziek is. Luc heeft een verrassing voor Frank en Leontien. Fernand heeft het zwaar en wenst dat zijn vrouw er nog zou zijn.

Aflevering 14 (#474) - donderdag 17 september 1998

Luc durft Leontien niet alles vertellen over zijn verrassing... Marianne beschuldigt Jean Pierre ervan een bedrieger te zijn. Joeri wordt voor de eerste maal geconfronteerd met de gevolgen van zijn suikerziekte.

Aflevering 15 (#475) - vrijdag 18 september 1998

Luc en Leontien gaan op reis, maar Leontien weet niet dat daar nog een verrassing aan vast hangt. Kristoff moet zich op gevaarlijk terrein begeven om Joeri's geld te kunnen terugbetalen. Marianne wordt door Jean-Pierre op haar plaats gezet.