Wikia

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#636) - maandag 3 mei 1999

Frank is kwaad op Simonne omdat die hem niet gelooft over de verleidingspoging van Angèle. Simonne wil van Angèle precies weten wat er tussen haar en Frank is gebeurd. Jenny en Dré gaan naar het ziekenhuis voor haar borstoperatie. Bianca voelt zich door haar moeder buitengesloten. Werner vangt haar op.

Aflevering 177 (#637) - dinsdag 4 mei 1999

Dré heeft Jenny na haar operatie naar haar ziekenkamer gebracht. Tom tracht opnieuw tot Valerie door te dringen. Frank krijgt een razende Simonne over zich heen. Ze gelooft Franks uitleg niet; hoe heeft hij zo kunnen liegen over Angèle! Frank dreigt de dupe te worden en wil Angèle buiten zetten. Maar Angèle heeft nog een verassing klaar voor Frank.

Aflevering 178 (#638) - woensdag 5 mei 1999

Dré en Bianca zien de gevolgen van Jenny’s operatie. In de ruzie tussen Simonne en Frank kiezen Florke en Rogerke de kant van Frank. Ze besluiten Angèle frontaal aan te vallen. Simonne en Angèle gaan lunchen in Ter Smissen. Wanneer Simonne Angèle aan Gaston wil voorstellen blijkt zij plots verdwenen.

Aflevering 179 (#639) - donderdag 6 mei 1999

Angèle en Gaston blijken elkaar te kennen. Angèle wou Gaston liever niet meer ontmoeten. Zij stelt zich aanvankelijk dan ook gereserveerd op. Frank en Kristoff werken in een juwelierszaak.

Aflevering 180 (#640) - vrijdag 7 mei 1999

Dré brengt Bianca op de hoogte van Jenny’s wens dat zij zich preventief zou laten onderzoeken. Jenny ontwaakt uit haar verdoving en merkt geschokt wat er is gebeurd. Gaston verneemt dat Luc een lagere offerte heeft gemaakt voor werk in de sporthal. Gaston wil dat Luc zijn offerte intrekt. Luc weigert. Gaston bedreigt Luc met ontslag.