Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#641) - maandag 10 mei 1999

Jenny heeft het heel moeilijk om de operatie te verwerken. Gaston weet Luc eindelijk kort te sluit. Kristoff wordt opnieuw gechanteerd, maar wil het er deze keer niet bij laten.

Aflevering 182 (#642) - dinsdag 11 mei 1999

Frank schrikt zich een aap nu hij plots met een onverwachte gast geconfronteerd wordt. Kristoff ziet met lede ogen aan hoe Joeri wordt door de bende als een vriend wordt behandeld. Angèle heeft een ontmoeting met Luc.

Aflevering 183 (#643) - woensdag 12 mei 1999

Frank weet niet wat hij nu moet vertellen, nu hij gechanteerd wordt met wat er indertijd in Italië gebeurd is. Kristoff hoort dat Stani iets met Joeri van plan is. Hij waarschuwt Joeri maar moet zwijgen over zijn achtergrond.

Aflevering 184 (#644) - donderdag 13 mei 1999

Marianne vergaloppeert zich door Dré er van langs te geven. Frank wordt onder druk gezet en moet een afspraak maken in Ter Smissen. Intussen bedenkt Frank een plan om zijn leugen in te dekken.

Aflevering 185 (#645) - vrijdag 14 mei 1999

Angèle gelooft niet dat het Kristoff was die er bij Frank is langsgeweest en ze waarschuwt Simonne dat ze opnieuw belazerd wordt. Maar Simonne neemt afstand van haar zus. Angèles zint op eerherstel.