Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#476) - maandag 21 september 1998

De Italië-reis van Luc, Frank en Leontien loopt niet over rozen. Kristoff krijgt het moeilijk met Peggy als hij haar de waarheid niet wil vertellen, en krijgt daarbovenop nog onprettig bezoek. Bianca ziet wel iets in een relatie tussen Jenny en Dré.

Aflevering 17 (#477) - dinsdag 22 september 1998

De reis naar Italië is niet wat Frank er van verwacht had. Jean-Pierre neemt het niet langer dat Dré hem afscheept. Kristoff wordt met zijn rug tegen de muur gezet, maar blijft een uitweg zoeken. Peggy zou willen helpen, maar weet niet hoe.

Aflevering 18 (#478) - woensdag 23 september 1998

Peggy vindt Kristoff eigenlijk interessanter nu ze vermoedt dat hij met louche zaakjes bezig is. Frank en Leontien laten Luc werken en genieten van hun vakantie. Dré en Jean-Pierre blijken elkaar veel beter te kennen dan ze laten uitschijnen naar de anderen.

Aflevering 19 (#479) - donderdag 24 september 1998

Frank en Leontiens vakantie in Italië krijgt nu wel een heel apart karakter. Bianca zorgt ervoor dat Dré en Jenny nader tot elkaar komen. Rosa staat voor een moeilijke keuze. Kristoff wordt achtervolgd.

Aflevering 20 (#480) - vrijdag 25 september 1998

Frank valt in Italië van de ene verrassing in de andere. Peggy wil Kristoff schaduwen, maar dit pakt verkeerd uit. Rosa weet niet goed wat ze in huis haalt als ze Yves aanneemt.