Wikia

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#486) - maandag 5 oktober 1998

Wanneer Leontien merkt wat er in haar kantoor gebeurd is, eist ze dadelijk harde maatregelen. Frank komt zeer opgewekt terug uit Italië. Hij denkt dat hij een veilige schuilplaats gevonden heeft voor zijn onverwachte schat.

Aflevering 27 (#487) - dinsdag 6 oktober 1998

Kristoff en zijn werkmakker worden door Fernand en daarna door Leontien flink op de rooster gelegd. Florke en Roger willen ter gelegenheid van de trouw nog wat meer nieuwe spulletjes kopen. Frank is daar niet gelukkig mee.

Aflevering 28 (#488) - woensdag 7 oktober 1998

Frank moet erin toestemmen dat zijn huis geschat wordt, maar probeert het met de schatter op een akkoordje te gooien. Lus vermoedt dat Kristoff meer weet van de inbraak. Florke en Rogeeke vinden dat die oude rommel in hun huis maar meteen moet opgeruimd worden.

Aflevering 29 (#489) - donderdag 8 oktober 1998

Frank moet helse toeren uithalen om zijn 'schat' weer veilig in handen te krijgen. Het gesprek tussen Jenny en Dré gaat over een heel ander onderwerp dan Jenny gehoopt had. Rosa wil absoluut weten waarom Peggy zich toch weer met Kristoff heeft verzoend.

Aflevering 30 (#490) - vrijdag 9 oktober 1998

Frank probeert wanhopig zijn zwaar verlies te herstellen. Dré verrast Jean-Pierre met een heel onverwachte vraag. Ondanks het aandringen van Peggy gaat Kristoff toch naar de afspraak met Wannes.