Wikia

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#491) - maandag 12 oktober 1998

Kristoff probeert de gevolgen van de inbraak op te lossen, maar komt in zware problemen. Simonne komt thuis en valt van de ene verrassing in de andere. Jean-Pierre licht een tipje van de sluier rond zijn mysterieus verleden op.

Aflevering 32 (#492) - dinsdag 13 oktober 1998

Dré voelt zich nu echt bedreigd door Jean-Pierre en probeert te ontsnappen. Frank heeft voor Simonne nog een zeer onverwachte verrassing. Kristoff heeft het gevoel dat hij op een tijdbom zit.

Aflevering 33 (#493) - woensdag 14 oktober 1998

Kristoff moet koste wat het kost een gevaarlijke opdracht tot een goed einde brengen. De koelbloedigheid van Marianne wordt zwaar op de proef gesteld door Rosa. Bovendien begint Dré nu heel vreemd te doen tegenover Marianne.

Aflevering 34 (#494) - donderdag 15 oktober 1998

Voor Jean-Pierre lijkt er een definitieve keuze gemaakt, maar dat is niet naar de zin van de vrouwen die meer dan een boontje voor hem hebben. Rosa krijgt een serieuze les van dochter Peggy. Marianne moet opnieuw een zware opdoffer incasseren.

Aflevering 35 (#495) - vrijdag 16 oktober 1998

Kristoff besluit om de omgang met de bende helemaal anders aan te pakken. Franks ware aard komt boven wanneer de waarde van het huis ter sprake wordt gebracht. Marianne vindt geluk bij een ongeluk.