Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#496) - maandag 19 oktober 1998

Dré kijkt schijnbaar onbewogen toe op wat zich afspeelt tussen Marianne en Jean-Pierre. Kristoff krijgt een geheimzinnig pakje toegestuurd. Florke krijgt de verrassing van haar leven.

Aflevering 37 (#497) - dinsdag 20 oktober 1998

Peggy heeft er grote moeite mee dat ze voor Frank op de tweede plaats lijkt te komen. Liliane Deroep wil graag meer aandacht en doet daar op haar eigen manier iets aan. Kristoff wordt zwaar afgestraft vanwege zijn grote mond.

Aflevering 38 (#498) - woensdag 21 oktober 1998

Kristoff ziet geen andere uitweg dan toch opnieuw mee te doen met de bende. Terwijl Jenny en Simonne het goed met mekaar schijnen te kunnen vinden, moeten Dré en Marianne hun uiterste best doen om niet uit elkaar te groeien. Ondertussen komt Jean-Pierre onverwacht bij Rosa langs.

Aflevering 39 (#499) - donderdag 22 oktober 1998

Net voor de grote gebeurtenis krijgt Frank toch nog waarop hij had gehoopt. Ook Rogerke doet een mooie geste en hoopt zo de feestvreugde nog aan te wakkeren. Maar Simonneke vindt het niet leuk dat ze alleen achterblijft.

Aflevering 40 (#500) - vrijdag 23 oktober 1998

Het ziet er naar uit dat de droom van Simonne zal moeten uitgesteld worden. Marianne is meer dan gewoon maar teleurgesteld omdat Jean-Pierre er niet meer is. Kristoff bereidt zich noodgedwongen voor op de volgende klus.