Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#501) - maandag 26 oktober 1998

Polle voelt zich schuldig en wil Rogerke helpen na de val, en legt hem samen met Polle in zijn bed. De twee zijn genoodzaakt zich in de badkamer te verstoppen wanneer ook Florke in haar bed wil kruipen. Kristoff wordt uit zijn bang afwachten verlost wanneer ze ontsnappen uit de kamer en hem de loper van Ter Smissen teruggeven. De volgende ochtend schrikt Florke zich een ongeluk wanneer ze Rogerke in een plas bloed naast haar aantreft. Dré stelt Florke gerust, aangezien het voorval al bij al niet té erg lijkt. Maar dan lijkt Rogerke zijn echtgenote niet meer te herkennen. Luc doet in de laatste momenten van het huwelijksfeest een vreemd aanzoek; hij vraagt Leontien ten huwelijk. Felicienne ontdekt een onbekend nummer op de fax van Jean-Pierre, dat volgens Marianne niet uit Londen kan komen. Dré weet dat het nummer echter uit Bristol komt. Kristoff sluipt al in de vroege ochtend uit huis, maar wordt betrapt door Rosa. Zij stelt zich niet onterecht vragen bij zijn gedrag de laatste tijd.

Aflevering 42 (#502) - dinsdag 27 oktober 1998

Frank en Simonne genieten met volle teugen van hun nieuwe bestaan, wanneer ze een slecht bericht krijgen. Kristoff is van hetzelfde nieuws nog meer ondersteboven. Rosa krijgt onverwacht en onaangenaam bezoek in haar kapsalon.

Aflevering 43 (#503) - woensdag 28 oktober 1998

Rosa is helemaal niet gelukkig met de nieuwe confrontatie. Veronique toont meer en meer interesse voor de baby van Ingrid. Jean-Pierre doet bij zijn terugkeer een onaangename ontdekking.

Aflevering 44 (#504) - donderdag 29 oktober 1998

Dré moet goed en minder goed nieuws over Roger brengen. Ingrid laat Clio toch met tegenzin achter bij Veronique. Marianne wil weten wat Jean-Pierre in het buitenland gedaan heeft.

Aflevering 45 (#505) - vrijdag 30 oktober 1998

Kristoff probeert van zijn vader te weten te komen hoe ver het staat met het onderzoek naar de bende. Bij de familie Bomans hoopt iedereen dat Roger vlug zijn geheugen terug krijgt. Marianne vraagt zich af wat de mannen nu eigenlijk afschrikt.