Wikia

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#706) - maandag 8 november 1999

Het bekvechten van Marianne en Jean-Pierre heeft voor Felicienne een onaangenaam gevolg. Roger moet zijn huis verkopen, maar wil niet zeggen waarom. Frank denkt dat zijn kansen bij Simonne weer stijgen.

Aflevering 52 (#707) - dinsdag 9 november 1999

Simonne ontdekt de ware reden waarom Angèle is weggegaan. Werner maakt brokken wanneer hij merkt wat Veronique gedaan heeft. Felicienne vindt dat Jean-Pierre verantwoordelijk is voor hetgeen haar overkomen is.

Aflevering 53 (#708) - woensdag 10 november 1999

Eva wil meer te weten komen over wat er vroeger tussen Fernand en Sabine gebeurd is. Roger moet toegeven dat hij achter het vertrek van Angèle zit. Valerie voelt dat Werner het verleden niet gemakkelijk kan vergeten.

Aflevering 54 (#709) - donderdag 11 november 1999

Felicienne vindt vlug een andere en veel interessantere job. Fernand probeert de relatie met zijn dochter weer goed te maken. Jean-Pierre moet Marianne op de hoogte brengen van Drés toestand.

Aflevering 55 (#710) - vrijdag 12 november 1999

Dré beseft dat ook anderen op de hoogte zijn van zijn probleem. Luc ontmoet iemand die hij liever niet had weergezien. Frank is te gast bij Fernand en merkt dat het daar niet altijd koek en ei is.