Wikia

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#711) - maandag 15 november 1999

Dré wil Jenny begeleiden bij een belangrijk bezoek aan het ziekenhuis. Leontien zorgt voor een opgemerkte entree. Felicienne vindt dat ze Marianne de les moet lezen.

Aflevering 57 (#712) - dinsdag 16 november 1999

Dré denkt dat hij van alle problemen af is nu hij opnieuw niet meer drinkt. Luc vreest dat Leontien opnieuw een kat en muis spelletje wil spelen. Wanneer ze Frank ontmoet reageert hij niet zoals ze verwachtte.

Aflevering 58 (#713) - woensdag 17 november 1999

In Ter Smissen slaagt Leontien er in om Luc het bloed vanonder de nagels te pesten. Iedereen vraagt zich vertwijfeld af wat ze eigenlijk van plan is. Een romantisch plannetje van Eva en haar vriend Frederique eindigt in mineur.

Aflevering 59 (#714) - donderdag 18 november 1999

Leontien dwingt Luc te zeggen wat hij voor haar voelt. Door de herinneringen aan zijn eigen verleden geraakt Jean-Pierre in de knoop. Eva, Joeri, Kristoff en Frederique reageren furieus wanneer ze zien wat Frank heeft uitgespookt.

Aflevering 60 (#715) - vrijdag 19 november 1999

Felicienne wil Werner leren hoe hij een restaurant moet uitbaten. Simonne dreigt zware stappen te ondernemen als Frank haar opnieuw komt lastig vallen. Tom en Bianca komen dichter tot elkaar, maar een brief gooit roet in het eten.