Wikia

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#731) - maandag 13 december 1999

Frederique wil de stoere jongen uithangen, maar dat draait voor Sabine uit op een zware mentale klap. Marianne bemoeit zich met de relatie van haar beste vriendin. Luc wil weten wat Simonne van plan is.

Aflevering 77 (#732) - dinsdag 14 december 1999

Het voorval met Frederique en Sabine maakt bij Fernand heel wat onaangename herinneringen los. Jenny wacht Dré in alle vroegte op. Kristoff denkt dat hij voor Frank een geschikte job gevonden heeft.

Aflevering 78 (#733) - woensdag 15 december 1999

Fernand is bang voor wat hem te wachten staat nu zijn dochter Sabine in behandeling is. Jenny probeert Dré te aanvaarden zoals hij werkelijk is. Frank heeft het moeilijk om nog eens te gaan solliciteren, maar Simonne krijgt hem zover zonder dat ze het zelf beseft.

Aflevering 79 (#734) - donderdag 16 december 1999

Alleen Jenny schijnt te geloven dat Dré werkelijk een ongeval is overkomen. Het etentje met Simonne krijgt een onverwachte wending. Frank en Kristoff kunnen eindelijk geld gaan verdienen.

Aflevering 80 (#735) - vrijdag 17 december 1999

Jean-Pierre blijkt nog steeds bij zijn dochter in het krijt te staan. Frank en Kristoff vragen zich af hoe ze het nieuws over hun nieuwe job aan hun families moeten vertellen. Mo heeft het moeilijk met het spelletje dat hij in opdracht van Leontien met Simonne moet spelen.