Wikia

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 81 (#736) - maandag 20 december 1999

Fernand krijgt het zwaar te verduren nu zijn kinderen allemaal iets anders willen. Florke vindt het maar niks dat Frank naar een ver land wil. Simonne hoort wat Leontien geregeld heeft.

Aflevering 82 (#737) - dinsdag 21 december 1999

Marianne bereidt Jean-Pierre een verrassing, maar Tom weet niet of die in goede aarde zal vallen. Simonne probeert Leontiens spel mee te spelen, maar ondervindt snel dat ze het bij het verkeerde eind heeft. Eva kan Frederique niet duidelijk maken dat het uit is.

Aflevering 83 (#738) - woensdag 22 december 1999

Yves probeert te achterhalen wat Rosa’s plannen voor kerstavond zijn. Frank wil nog één keer met de familie samen zijn voor hij vertrekt. Leontien blijft de koppelaarster spelen, maar dat lijkt niet meer nodig.

Aflevering 84 (#739) - donderdag 23 december 1999

Ondanks alle raadgevingen gaat Simonne toch uit met Mo. Yves probeert Rosa op te peppen, maar daar is ze niet zo mee opgezet. Jean-Pierre gaat zijn dochter afhalen, maar komt niet meer terug.

Aflevering 85 (#740) - vrijdag 24 december 1999

Kerstavond verloopt niet zoals men het zich had voorgesteld. Rosa’s etentje met Yves krijgt een verrassende wending. Fernand en Simonne nemen niet graag afscheid.