Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#661) - maandag 6 september 1999

Joeri krijgt steun voor zichzelf en zijn broer uit een onverwachte hoek. Frank wil zijn zoontje nog eens zien, maar wordt geconfronteerd met het ultimatum van Simonne. Bianca weet nu ook wat er aan de hand is met Veronique.

Aflevering 7 (#662) - dinsdag 7 september 1999

Joeri weet niet wat hij over het onverwachte bezoek aan zijn vader moet vertellen. Frank hoort van Simonne dat hij het huis niet meer binnen mag. En dat is niet het enige nieuwtje dat ze hem voor de voeten werpt. Kristoff lijkt uit zijn coma te ontwaken.

Aflevering 8 (#663) - woensdag 8 september 1999

De terugkeer van Linda wordt niet door iedereen op gejubel onthaald. Frank moet weer een tegenslag verwerken. Veronique verheugt zich zo op de komst van haar kindje dat ze niets in de gaten heeft.

Aflevering 9 (#664) - donderdag 9 september 1999

Kristoff heeft het heel moeilijk met de nieuwe situatie. Maar Peggy is hij nog altijd niet vergeten. Veronique gaat voor de eerste keer naar de gynaecoloog en doet een akelige ontdekking.

Aflevering 10 (#665) - vrijdag 10 september 1999

Luc en Gaston geraken het niet eens: bij wie moet Frank nu gaan werken? Fernand wil niets met Linda te maken hebben, maar wat als zij met zijn dochtertje voor zijn neus staat? Veronique kan het nieuws over haar zwangerschap niet aanvaarden.