Wikia

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 126 (#781) - maandag 21 februari 2000

Fernand toont tegenover Sabine zijn goed hart. Eva’s eerste fotosessie wekt veel jaloezie op. Simonne vindt dat het tijd wordt dat Florke weet wat ze gaat doen.

Aflevering 127 (#782) - dinsdag 22 februari 2000

Het bericht van Simonne doet bij Florke de stoppen doorslaan. Rosa neemt het niet dat Yves haar aan het lijntje houdt. Leontien krijgt bezoek uit een wel heel onverwachte hoek.

Aflevering 128 (#783) - woensdag 23 februari 2000

Tot ontzetting van Marianne neemt Tom een drastische beslissing over zijn leven. Frank wil weten waarom Leontien naar hem op zoek is. Maar Leontien wil van de situatie profiteren.

  • Laatste verschijning van Donald Madder (Tom De Decker) tot 9 maart 2009, vanaf dan neemt Wim Stevens de rol over.

Aflevering 129 (#784) - donderdag 24 februari 2000

Valerie raakt in de problemen door het vertrek van Tom. Leontien weet nu dat Luc zijn broer Frank gezien én gesproken heeft. Wat gaat ze met die wetenschap doen?

Aflevering 130 (#785) - vrijdag 25 februari 2000

Leontien bereidt Simonne voor op de verrassing van haar leven. Werner komt via een brief van Tom meer te weten over Valerie. Joeri voelt zich niet op zijn gemak als zich na Mira reeds een tweede meisje aandient.