Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#786) - maandag 28 februari 2000

Joeri heeft het moeilijk om opdringerige meisjes van zijn lijf te houden. Leontien regelt een ontmoeting tussen Frank en Simonne. Florke gaat op haar strepen staan en wil niet langer de oppas van Franky spelen.

Aflevering 132 (#787) - dinsdag 29 februari 2000

Rosa is over haar boosheid op Yves heen, wanneer Pierre hem plots belt. Valerie is allerminst gelukkig als Werner opbiecht dat hij stiekem de brief van Tom gelezen heeft. Leontien slaagt erin een ontmoeting te regelen tussen Frank en Simonne.

Aflevering 133 (#788) - woensdag 1 maart 2000

Na het eerste contact tussen Frank en Leontien heeft Leontien iets in handen waarmee ze Luc kan chanteren. Rosa wordt achterdochtig als Yves en Pierre plots goed met elkaar opschieten. Valerie heeft voor Werner een antwoord klaar.

Aflevering 134 (#789) - donderdag 2 maart 2000

Leontien lijkt in haar opzet te slagen. Tussen Werner en Valerie gaat het eindelijk opnieuw de goede kant op. Tussen Joeri en zijn nieuwe vriendinnetje ligt het problematischer.

Aflevering 135 (#790) - vrijdag 3 maart 2000

Yves kan Eva overtuigen het werk als fotomodel niet op te geven. Als Simonne bij Luc wil intrekken, vindt Leontien dat het tijd is om dat te beletten. Joeri probeert steun te vinden bij zijn moeder.