Wikia

Week 27

Week 28

Week 29

Aflevering 136 (#791) - maandag 6 maart 2000

Eva blokkeert als ze weer eens te maken heeft met Isabelle. Florke krijgt te horen dat Luc al weken geleden Frank heeft gezien. Ook Simonne is kwaad op Luc. Zal ze nog bij hem intrekken?

Aflevering 137 (#792) - dinsdag 7 maart 2000

Yves begrijpt niet waarom Eva plots niet meer wil weten van een carrière als fotomodel. Dat vindt Rosa dan weer heel vreemd. Luc krijgt het hard te verduren nu Simonne en Florke zich tegen hem keren.

Aflevering 138 (#793) - woensdag 8 maart 2000

Florke weet een wig te drijven tussen Luc en Simonne en is ervan overtuigd dat Frank gaat komen opdagen. Frank belandt met Bernard op ongekende adressen. Werner weet Valerie aardig te verrassen.

  • Eerste aflevering met Marc Lauwrys (Bernard).

Aflevering 139 (#794) - donderdag 9 maart 2000

Marianne schrikt al even hard als Jean-Pierre van het telefoontje van Marie. Florke pikt het niet dat Luc aan Simonne een bos bloemen wil geven. Frank leert een vrouw kennen die zich inzet voor de hulpbehoevenden.

Aflevering 140 (#795) - vrijdag 10 maart 2000

Florke voert nu verbeten strijd tegen Luc om Simonne. Maar zal zij haar slag thuis halen? Yves blijft Eva in de richting van de modellenwereld sturen. De vriend van Frank, Bernard, heeft een geldmachine gevonden.