Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#816) - maandag 10 april 2000

Frank heeft de indruk dat Luc niet helemaal zeker is van Simonne. Marie krijgt ondanks de steun van haar vader toch tegenwerking van Marianne. Eva voelt zich bedreigd door...

Aflevering 162 (#817) - dinsdag 11 april 2000

Pierre troost Eva nadat ze door een onbekende werd aangerand. Nu Frank terug is komt de relatie tussen Luc en Simonne onder zware druk te staan. Sabine komt een tijdje bij Fernand logeren.

Aflevering 163 (#818) - woensdag 12 april 2000

Simonne en Luc reageren zeer verschillend als ze merken dat Frank nog een goeie vader kan zijn. Rosa verwacht Yves om over hun relatie te praten, maar krijgt onverwacht bezoek. Al probeert Isabelle het met alle middelen te beletten, toch groeit er steeds meer tussen Eva en Pierre.

Aflevering 164 (#819) - donderdag 13 april 2000

Isabelle vreest dat het tussen Eva en Pierre tot een zeer ernstige relatie komt. Frank wil zijn zoontje regelmatig zien, maar komt in aanvaring met zijn broer Luc. Rosa heeft het steeds moeilijker met haar werknemer Yves.

Aflevering 165 (#820) - vrijdag 14 april 2000

Fernand gaat het verleden van Pierre onderzoeken en doet een vreemde ontdekking. Rosa geeft toe aan haar zwakke punt en stort zich in de armen van een nieuwe minnaar. Simonne vertelt Luc dat ze met Frank een regeling getroffen heeft over Franky.