Wikia

Seizoen 5

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#851) - maandag 4 september 2000

De situatie in de kelder is geëscaleerd na de vuurexplosie. Pierre baant zich in paniek een weg naar Eva. Buiten verzamelen de buurtbewoners zich en kijken ze machteloos toe naar de vlammenzee. Peggy is in paniek en wil zelf ingrijpen, maar Rosa verhindert haar dat te doen. Pierre slaagt erin Eva te bereiken en stelt zich op als de held van het verhaal door haar naar buiten te dragen. Het blijft bang afwachten op nieuws over Fernand, zeker aangezien zijn auto thuis geparkeerd staat. Joeri komt aangereden op zijn motor en verneemt het nieuws, waarop hij naar het ziekenhuis snelt. Ook Sabine komt samen met Frank thuis en moet het verschrikkelijke nieuws vernemen. Droevig nieuws volgt wanneer een lijkkist naar buiten wordt gedragen. Sofie Deprez, een collega van Fernand, vertelt aan Joeri over de dood van zijn vader. Isabelle is gevlucht van de brand nadat Pierre het huis naar binnen is gerend. Ze pakt haar spullen op haar kamer in Hotel Ter Smissen, maar wordt betrapt door Valerie. Simonne wordt onder druk gezet om te kiezen tussen Frank en Luc. Toch breekt ze niet en gaat ze met Luc terug mee.

Aflevering 2 (#852) - dinsdag 5 september 2000

Marie is in de war over haar afkomst. Pierre wordt een eerste maal ondervraagd door de politie. Joeri probeert zich sterk te houden.

Aflevering 3 (#853) - woensdag 6 september 2000

Jean-Pierre komt onverwachts terug thuis. Isabelle stuurt Pierre een brief om zichzelf veilig te stellen. Joeri staat voor een zeer moeilijke opdracht en krijgt onverwacht steun.

Aflevering 4 (#854) - donderdag 7 september 2000

Jean-Pierre moet beroep doen op Dré om de situatie met het ziekenhuis te kunnen regelen. Isabelle verspreekt zich tegen Veronique en brengt Eva een bezoek . Luc heeft zijn wagen verkocht.

Aflevering 5 (#855) - vrijdag 8 september 2000

Isabelle en Pierre zoeken allebei een alibi. Veronique laat blijken dat ze meer weet over het verleden van Valerie. Eva lijkt zich niets te herinneren van de brand.