Wikia

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 46 (#896) - maandag 6 november 2000

Dré noch Jean-Pierre willen dat Marie hen verzoent. Veronique slaagt erin een koper te vinden voor Valerie’s auto. Rogerke verijdelt een poging van Florke om Frank en Simonne opnieuw te koppelen.

Aflevering 47 (#897) - dinsdag 7 november 2000

Florke wil absoluut verhinderen dat de scheiding uitgesproken wordt. Frank wil er zelf over beslissen en zoekt Simonne op. Pierre wordt voor de eerste maal ondervraagd.

Aflevering 48 (#898) - woensdag 8 november 2000

Simonne waardeert de houding van Frank, maar geeft ook eerlijk toe dat ze nog niet weet wat ze gaat doen. Pierre kan bewijzen van zijn verblijf in Frankrijk op tafel leggen. Tegenover Rosa kan Peggy de schijn nog ophouden, maar Jenny doorziet haar.

Aflevering 49 (#899) - donderdag 9 november 2000

Valerie denkt dat alleen Isabelle haar nog kan helpen. Luc delft het onderspit bij Leontien als die zegt dat Simonne nog helemaal niet zeker is over de scheiding. Jean-Pierre vindt dat Dré te veel beslag legt op Marie.

Aflevering 50 (#900) - vrijdag 10 november 2000

Valerie begrijpt dat Pierre Isabelle weer in zijn macht heeft. Frank heeft de hoop opgegeven Simonne weer voor zich te winnen. Als Peggy hoort wat er met Yves gebeurd is, besluit ze alleen te gaan wonen.