Wikia

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#921) - maandag 11 december 2000

Werner kan tot zijn eigen radeloosheid de valse beschuldigingen niet weerleggen. Hij krijgt hulp van Veronique die Dirk vertelt dat Valerie de ware dader moet zijn. Florkes brief raakt Frank diep, maar toch kan hij zijn moeder niet vergeven.

Aflevering 72 (#922) - dinsdag 12 december 2000

Valerie hoort een vreemd bericht en stapt zelf naar de politie. Linda vertrekt met Eva naar een plaats waar ze tot rust kan komen. Marianne krijgt stilaan genoeg van Jean-Pierres houding.

Aflevering 73 (#923) - woensdag 13 december 2000

De toestand van Valerie wordt nu heel ernstig: zal haar kindje geboren worden? Jean-Pierre belooft Marianne beterschap, maar gaat toch nog naar Marie. Ondanks alles gaat Frank naar Luc om hem te doen inzien dat hij verkeerd bezig is met moe.

Aflevering 74 (#924) - donderdag 14 december 2000

Marie en Jean-Pierre geraken weer aan de praat. Frank moet inzien dat zijn broer even koppig is als hij. De ingreep in het ziekenhuis loopt goed af, maar toch.

Aflevering 75 (#925) - vrijdag 15 december 2000

Veronique ziet de kans schoon om nu echt moeder te spelen. Florke neemt heel drastische maatregelen tegen haar zoon. Jenny voelt zich onwel nadat Dre haar pillen voorschreef.