Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#866) - maandag 25 september 2000

De begrafenis van Fernand weekt heel wat emoties emoties los. Eva vraagt Pierre tegen de wil in van haar moeder een brief voor te lezen op de begrafenis. Valerie krijgt een schok te verwerken. Wanneer zal trouwens uitlekken welke relatie ze met Pierre heeft? En wie zal als eerste echt onraad ruiken en het gruwelijke geheim van Pierre onthullen? Veronique ten slotte vermoedt heel veel, maar raakt nog niet echt wijs uit de situatie. Ze blijft echter volharden in haar pogingen om Valerie uit haar tent te lokken.

Aflevering 17 (#867) - dinsdag 26 september 2000

Pierre informeert bij Veronique naar iemand die hij van in zijn jeugd kent. Yves probeert zich met Rosa te verzoenen. Luc biedt aan Kristoff een job aan in het bedrijf dat hij wil gaan opstarten.

Aflevering 18 (#868) - woensdag 27 september 2000

Marie confronteert Dré met haar vermoedens over wie haar werkelijke vader is. Veronique zoekt Pierre op. Ze is nu bijna zeker dat hij iets met Valérie te maken heeft.

Aflevering 19 (#869) - donderdag 28 september 2000

Kristoff wil zo gauw mogelijk weg uit Linda’s appartement. Pierre probeert Valerie er van te overtuigen dat hij veranderd is. Marie vraagt Dré naar zijn bloedgroep.

Aflevering 20 (#870) - vrijdag 29 september 2000

Valérie krijgt onverwacht bezoek. Frank hoort dat Luc een eigen bedrijf wil oprichten en hij meldt dat aan Leontien. Dré krijgt het heel moeilijk en bovendien ruikt Jenny onraad.