Wikia

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#1101) - maandag 19 november 2001

Véronique, Valérie en Fania confronteren Isabelle met haar kwaad opzet. Waldek voelt zeer veel voor Rosa, maar is onzeker over de toekomst. Senne gaat naar de afgesproken plaats. Tot zijn grote verbazing zijn er andere plannen met Marie.

Aflevering 57 (#1102) - dinsdag 20 november 2001

Senne komt tot grote verbazing van Dré en Jean-Pierre met lege handen naar huis. Véronique tracht een totaal ontredderde Werner te troosten. Marie onderneemt een wanhoopspoging.

Aflevering 58 (#1103) - woensdag 21 november 2001

Dré en Jean-Pierre beslissen om het nodige geld aan Marianne te vragen. Waldek spreekt over zijn passie voor Rosa met Frank. Frank bekent op zijn beurt aan Waldek wat hij van plan is met Simonne.

Aflevering 59 (#1104) - donderdag 22 november 2001

Marianne probeert toch nog een oplossing te vinden voor de problemen met Marie. Joeri en Senne doen op de plaats van de deal een gruwelijke ontdekking. Véronique bemiddelt met Valérie over haar relatie met Werner.

Aflevering 60 (#1105) - vrijdag 23 november 2001

Joeri wil met het hele plan stoppen, maar Senne wil doorgaan: ze moeten Marie redden. Waldek geeft toe aan zijn gevoelens voor Rosa. Het bedrog van Jean-Pierre en Dré wordt ontdekt en alles dreigt uit de hand te lopen. Maar dan schiet Jean-Pierre alleen in actie.