Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#1106) - maandag 26 november 2001

Jean-Pierre en Dré vertellen elk hun eigen versie van het gebeurde. Frank bespreekt samen met Rogerke de mogelijkheden om Simonne weer voor zich te winnen. Véronique waarschuwt Valérie voor het feit dat ze Werner wel eens voorgoed kwijt zou kunnen raken.

Aflevering 62 (#1107) - dinsdag 27 november 2001

Ann probeert Marianne te waarschuwen voor een zakelijk avontuur, maar Marianne lacht haar bezorgdheid weg. Luc legt Simonne zoveel mogelijk in de watten. Ondertussen bespreekt hij met Derijcke hoe ze Marianne zullen uitdagen.

Aflevering 63 (#1108) - woensdag 28 november 2001

Valérie en Werner willen het nog eens proberen. Jean-Pierre en Marie gaan Marianne bedanken maar worden heel koel ontvangen. Ann heeft een afspraak met Derijcke: ze wil hem ontmaskeren zodat Marianne afziet van haar deal.

Aflevering 64 (#1109) - donderdag 29 november 2001

Ann speelt eerst het spelletje van Derijcke mee maar stapt uiteindelijk verontwaardigd op. Jenny waarschuwt Rosa om niet te hard van stapel te lopen met Waldek. Het geld wordt niet teruggevonden: Jean-Pierre kan de oude dame en Marie’s operatie niet terugbetalen.

Aflevering 65 (#1110) - vrijdag 30 november 2001

Rosa is zo verbouwereerd over het voorstel van Waldek dat zij uit de bol gaat. Werner en Valérie lijken langzaam weer naar elkaar toe te groeien. Luc doet een poging om Simonne te verleiden. Maar Simonne reageert niet zoals hij had verwacht.