Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#1111) - maandag 3 december 2001

Simonne is totaal het noorden kwijt, nu ze zich alles weer herinnert. Derijcke denkt dat Marianne zover is om het contract voor de aankoop van Salieri-Italië te ondertekenen. Dré wordt geconfronteerd met de man die hen aan de drugs heeft geholpen.

Aflevering 67 (#1112) - dinsdag 4 december 2001

Marianne gaat toch door met haar grootse plannen. Ze is er zich totaal niet bewust dat Luc en Derijcke haar in een val doen lopen. Simonne krijgt heftige krampen in de onderbuik.

Aflevering 68 (#1113) - woensdag 5 december 2001

Simonne krijgt een zware schok te verwerken. Uit schrik voor de politie tracht Jean-Pierre het vervalste schilderij terug te kopen. Dré krijgt nu af te rekenen met een zeer hardnekkig iemand.

Aflevering 69 (#1114) - donderdag 6 december 2001

Jean-Pierre geraakt meer en meer in de problemen, hoewel hij alles doet om eruit te geraken. Ann is kwaad op Marianne, nu ze vernomen heeft dat die haar huis gehypothekeerd heeft. De traditionele opvattingen van Waldek brengen Rosa in een lastig parket.

Aflevering 70 (#1115) - vrijdag 7 december 2001

Luc vermoedt dat Simonne en Frank hem een rad voor ogen draaien. Werner tracht opnieuw dichter tot Valérie te komen. Jean-Pierre wil Johan aanpakken maar het draait verkeerd uit.