Wikia

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#1116) - maandag 10 december 2001

Luc beschuldigt Frank dat hij er verantwoordelijk voor is voor wat er met Simonne gebeurt. Véronique is blij dat Werner en Valérie terug samenwonen in ter Smissen. De politie maakt aan Jean-Pierre duidelijk dat de hele operatie met het schilderij echt nodig was.

Aflevering 72 (#1117) - dinsdag 11 december 2001

Simonne wil niet bij de pakken blijven zitten en probeert Luc op haar eigen manier te kwetsen. Valérie stelt voor aan Werner om elders te gaan wonen. Dré wil zich ondanks het verzet van Jean-Pierre en Jenny blijven inzetten voor Johan.

Aflevering 73 (#1118) - woensdag 12 december 2001

Véronique geeft Ann de schuld voor de plannen van Werner en Valérie. Derycke probeert Leontien aan zijn kant te krijgen. Jean-Pierre vertelt aan Marie over zijn psychologische problemen naar aanleiding van de gijzeling.

Aflevering 74 (#1119) - donderdag 13 december 2001

Véronique wil met alle middelen verhinderen dat Werner en Valérie verhuizen. Johan weigert elke hulp van Dré te aanvaarden. Simonne vertelt Leontien dat ze Luc wil doen boeten voor wat hij haar heeft aangedaan.

Aflevering 75 (#1120) - vrijdag 14 december 2001

Waldek wil absoluut weten hoe de kerk staat tegenover ongehuwd samenwonenenden. Jenny is van mening dat Waldek Rosa zal laten zitten nu ze niet met hem wil trouwen. Senne biedt zichzelf aan in de fotostudio van Isabelle.