Wikia

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#1121) - maandag 17 december 2001

Derijcke neemt afscheid van Luc: hij vertrekt met de poen, voor Marianne terugkomt uit Italië. Frank wil dat Simonne zich goed laat onderzoeken door Ann. Véronique legt steeds meer beslag op Julie. Valérie maakt daar kordaat een einde aan.

Aflevering 77 (#1122) - dinsdag 18 december 2001

Jean-Pierre krijgt goed en slecht nieuws. Hij wil daarom dat Johan zijn geld meteen teruggeeft. Marie vindt het niet goed dat Senne fotomodel zou zijn.

Aflevering 78 (#1123) - woensdag 19 december 2001

Dré wil Johan voorlopig niet confronteren met de eis van Jean-Pierre. Véronique zegt tegen Werner dat zij haar eigen leven wil gaan leiden. Ann geeft Werner en Valérie een rondleiding in de onbenutte ruimtes van het doktershuis. Dan komt Marianne thuis.

Aflevering 79 (#1124) - donderdag 20 december 2001

Joeri krijgt het moeilijk om zijn rol als opvoeder van Sabine waar te maken. In een gesprek tussen Leontien en Frank wordt de echte bedoeling van Simonnes kinderwens duidelijk. Véronique heeft haar eigen plan voor Ter Smissen.

Aflevering 80 (#1125) - vrijdag 21 december 2001

Na haar triomf in Italië wil Marianne Luc in een ondergeschikte positie dwingen. Isabelle biedt Joeri werk aan. Johan zegt dat hij alleen kan genezen als hij mag inwonen bij zijn vriend Dré.