Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#1141) - maandag 14 januari 2002

Veronique blijkt wel degelijk met Julie verdwenen te zijn. Hoe zal de politie verhinderen dat Veronique het land verlaat? De advocaat van Marianne brengt haar slecht nieuws.

Aflevering 97 (#1142) - dinsdag 15 januari 2002

Werner wil Valerie troosten, maar Valerie kan zijn attenties op dit ogenblik niet aan. Mertens heeft een oplossing voor de heel moeilijke financiële toestand van Marianne. Luc stapt op zijn beurt naar de bank.

Aflevering 98 (#1143) - woensdag 16 januari 2002

Marianne reageert furieus op de beslissing van Luc. Waldek en Rosa zoeken uit hoe ze hun relatie kunnen bezegelen. Valerie vreest dat ze haar dochter niet snel terug zal zien.

Aflevering 99 (#1144) - donderdag 17 januari 2002

Marie wil graag van Joeri weten hoe het er aan toe gaat in de fotostudio. Jean-Pierre is kwaad op Marianne en eist zijn cheque terug. Veronique schrikt wanneer ze een foto van haar en Julie in een winkelstraat ziet hangen.

Aflevering 100 (#1145) - vrijdag 18 januari 2002

Ann begrijpt niet dat Marianne zich heeft laten ringeloren door een duidelijk louche figuur als Derijcke. Frank denkt dat Luc hem grote sommen zal moeten betalen. Véronique krijgt het benauwd en besluit te vluchten met Julie.