Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#1196) - maandag 1 april 2002

Waldek en Beata kunnen het niet eens worden over hoe zij hun leven nu verder zullen organiseren. Het ziet er naar uit dat Valerie het verleden met Veronique helemaal wil vergeten.

Aflevering 152 (#1197) - dinsdag 2 april 2002

Waldek probeert aan Rosa uit te leggen waarom hij de waarheid over Beata verzwegen heeft. Luc krijgt een voorstel om op een gemakkelijke manier veel geld te verdienen. Frank raakt op de hoogte van de wilde plannen van Luc en Leontien.

Aflevering 153 (#1198) - woensdag 3 april 2002

Jean-Pierre gaat in op het voorstel van Ann om Marianne uit te nodigen. Veronique lijkt een nieuwe toekomst te krijgen bij de firma van Luc en Leontien. Rosa herinnert zich een detail over de wagen waarmee Beata rijdt.

Aflevering 154 (#1199) - donderdag 4 april 2002

Joeri legt zich niet neer bij de definitieve breuk met Isabelle. Simonne probeert te beletten dat Frank de plannen van Luc en Leontien saboteert. Rosa krijgt het adres van Beata te pakken.

Aflevering 155 (#1200) - vrijdag 5 april 2002

Jean-Pierre doet zijn best om tot een goed gesprek met Marianne te komen. Joeri gaat tot de actie over en stapt naar Isabelle. Frank maakt zich klaar om zijn wilde plannen met Luc en Leontien uit te voeren.