Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#1216) - maandag 29 april 2002

Jean-Pierre wil Ann en Marianne verzoenen. Valerie vertelt Dré welke toekomstplannen ze heeft. Luc pakt Ben aan over de lading die bij hem opgestapeld ligt.

Aflevering 172 (#1217) - dinsdag 30 april 2002

Het etentje van Rosa met Willy heeft voor Jenny onverwachte gevolgen. Werner is wanhopig op zoek naar nieuws over Veronique. Marie en Senne willen de eerste verjaardag van hun ontmoeting vieren.

Aflevering 173 (#1218) - woensdag 1 mei 2002

Zonder dat Frank het weet, installeren Simonne en Yvette een bed in de woonkamer. Waldek ontdekt dat hij met een gevaarlijke lading rondrijdt. Veronique ontmoet op de markt een vrouw die haar hulp aanbiedt.

Aflevering 174 (#1219) - donderdag 2 mei 2002

Marianne is niet gelukkig met Anns voornemen om nog een poosje bij Jean-Pierre te blijven logeren. Luc en Leontien willen officiële foto’s van zichzelf laten maken bij Isabelle. Frank trekt de gezondheidsproblemen van Yvette in twijfel.

Aflevering 175 (#1220) - vrijdag 3 mei 2002

Jean-Pierre besteedt geen aandacht aan wat Ann hem wil duidelijk maken. Frank ziet met eigen ogen hoe vreemd Yvette zich gedraagt. Wanneer Willy Jenny thuisbrengt na een avondje dansen, doet hij Dré een voorstel.