Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#1226) - maandag 13 mei 2002

Luc zet Waldek en Beata onder zware druk. Marianne maakt zich zorgen omdat Jean-Pierre niet te bereiken is. Veronique krijgt te horen dat ze best met Werner zou breken.

Aflevering 182 (#1227) - dinsdag 14 mei 2002

Jenny probeert meer begrip op te brengen voor de nieuwe ambities van Dré. Veronique moet een verscheurende keuze maken tussen Werner en haar nieuwe vrienden. Simonne stemt ermee in dat Rogerke en Frank aan Yvette een voorstel zouden doen.

Aflevering 183 (#1228) - woensdag 15 mei 2002

Beata gaat naar Ter Smissen om Dré in te lichten over de toestand van Waldek. Werner volgt Veronique stiekem tot bij het huis van Marlies. Yvette maakt aan Frank duidelijk dat zij heel veel geld heeft.

Aflevering 184 (#1229) - donderdag 16 mei 2002

Dré wil Waldek naar het ziekenhuis sturen. Joeri dreigt er tegenover Senne mee de waarheid te doen uitkomen. Willy is opgelucht wanneer blijkt dat Jenny niet zwaar tilt aan wat er gebeurd is.

Aflevering 185 (#1230) - vrijdag 17 mei 2002

Luc en Isabelle voeren hun plan uit, maar op het laatste moment duikt er nog een hindernis op. Waldeks toestand is nu zo ernstig dat Dré hem met een ambulance naar het ziekenhuis laat brengen. Werner hoort dat Veronique zich bij een gevaarlijke sekte heeft aangesloten.