Wikia

Week 38

Week 39

Seizoen 8

Aflevering 191 (#1236) - maandag 27 mei 2002

Joeri is verontwaardigd over wat Senne durft voor te stellen. Leontien krijgt bij de dokter onverwacht nieuws te horen. Frank laat Yvette een testament ondertekenen.

Aflevering 192 (#1237) - dinsdag 28 mei 2002

Ann en Jean-Pierre kunnen hun geluk niet tonen. Beata wil terug naar Polen gaan. Tussen Veronique en Werner komt het tot een ernstig conflict.

Aflevering 193 (#1238) - woensdag 29 mei 2002

Marianne vertelt enthousiast aan Ann dat ze denkt dat alles weer goed komt tussen haar en Jean-Pierre. Wanneer Joeri te weten komt welk spel Eva en Marie met Senne spelen, wil hij graag meedoen. Veronique wordt nu volledig opgenomen in de sekte.

Aflevering 194 (#1239) - donderdag 30 mei 2002

Luc verneemt van Ann wat er met Leontien aan de hand is. Rosa merkt op dat Jenny opvallend veel praat over Willy. Jean-Pierre vertelt Marianne dat er iemand anders in zijn leven is.

Aflevering 195 (#1240) - vrijdag 31 mei 2002 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 7: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Frank gaat zo hard te keer tegen Yvette dat ze onwel lijkt te worden. Willy doet Jenny een bekentenis. Wanneer Luc verneemt dat Leontien met Isabelle op stap is, zet hij de achtervolging in.