Wikia

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#1341) - maandag 20 januari 2003

Eric laat zich inschrijven bij het interimbureau. Marie krijgt van Leontien toestemming om contact op te nemen met de geheimzinnige Alex Walters. Voor Jenny is er nu nog maar één man in haar leven.

Aflevering 102 (#1342) - dinsdag 21 januari 2003

Frank blijft geobsedeerd door de obligaties, ondanks het zware weerwerk van Simonne en Florke. Marie krijgt van Leontien de toestemming om een offerte te maken voor het sanitair in Alex’ kasteel. Werner herpakt zich na een diepgaand gesprek met Luc.

Aflevering 103 (#1343) - woensdag 22 januari 2003

Jenny pleegt een stiekeme telefoon met Willy. Jean-Pierre brengt voorzichtig Dré’s raad in de praktijk, maar Ann vindt nieuwe kracht in een gesprek met Marie. Viviane en Karel willen het huis ook aan de binnenkant zien.

Aflevering 104 (#1344) - donderdag 23 januari 2003

Frank werkt zijn frustratie zo brutaal uit op Luc, dat Mo en Cois de volgende dag weigeren aan het werk te gaan. Werner blijft geheimzinnig doen. Joeri verneemt dat Catwoman een stripteaseuse is.

Aflevering 105 (#1345) - vrijdag 24 januari 2003

Eric krijgt een job van niveau aangeboden. Werner wil tweedehandse motorfietsen opknappen en verkopen. Viviane eist dat het huis waar Sanitechniek gevestigd is, verkocht wordt.