Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#1356) - maandag 10 februari 2003

Frank vertrekt met de obligaties van Rogerke naar Luxemburg. Ann trekt bij Marianne in en Jean-Pierre zoekt zijn toevlucht in de drank. Marie neemt contact op met Luc. Werner wil met Eva praten, maar krijgt tegenwerking van Joeri.

Aflevering 117 (#1357) - dinsdag 11 februari 2003

Jenny hoort dat Marianne weet heeft van de affaire van haar en Willy. Zal ze kunnen zwijgen? Ondanks Joeri´s tegenwerking, heeft Eva toch toegezegd om met Werner af te spreken. Leontien krijgt een mooi cadeautje, maar zonder afzender.

Aflevering 118 (#1358) - woensdag 12 februari 2003

De uitstap tussen Werner en Eva loopt niet af zoals Eva het had gehoopt. Marie werkt zich in de nesten en krijgt te horen dat Jean-Pierre terug drinkt. Leontien en Luc ontmoeten elkaar, maar dit ontaardt in een vreselijke ruzie.

Aflevering 119 (#1359) - donderdag 13 februari 2003

Luc volgt het advies van Werner op om het bij te leggen met Leontien, maar krijgt het met Marie aan de stok. Marianne maakt Jenny en Willy duidelijk wat ze van hun affaire denkt en dreigt ermee naar Dré te stappen.

Aflevering 120 (#1360) - vrijdag 14 februari 2003

Florke wil het geld voor zichzelf hebben. Leontien krijgt ondanks een leuke ontmoeting ook een akelig cadeautje. Willy stelt Jenny voor een ultimatum. Werner is jaloers omdat hij denkt dat Maarten met Eva heeft geslapen. Dre en Marie krijgen geen vat op Jean-Pierre.