Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#1361) - maandag 17 februari 2003

Veronique hoort van Eva dat zij haar liefde aan Werner bekend heeft. Jenny ligt in tweestrijd met haar gevoelens. Simonne slaagt erin om van Karel en Viviane uitstel van betaling te krijgen, maar krijgt dan te maken met een nogal kordaat Florke. Leontien krijgt twee telefoontjes.

Aflevering 122 (#1362) - dinsdag 18 februari 2003

Florke heeft het geld nodig en Frank en Simonne kunnen haar niet van gedacht doen veranderen. Werner ziet een vaste relatie niet meer zitten. Leontien contacteert Vic en brengt hem op de hoogte van het verleden. Jenny verneemt van Ann geen prettig nieuws en licht Willy in.

Aflevering 123 (#1363) - woensdag 19 februari 2003

Eva concentreert zich op haar toekomst en schrapt Werner uit haar leven. Vic is heel ijverig, efficiënt en soms tè bezorgd, maar Leontien neemt dit erbij. Marie echter voelt zich niet op haar gemak bij macho-Vic. Florke blijft bij haar beslissing. Dré praat met Ann over Jean-Pierre. Jenny krijgt de kans Willy te bellen. Dré doet een minder prettige ontdekking.

Aflevering 124 (#1364) - donderdag 20 februari 2003

Simonne praat met Florke, maar zonder resultaat. Ann maakt een afspraak met Michael voor een gesprek over een proefperiode. Leontien krijgt een rouwbericht. Jenny zegt Willy dat zij de druk niet aankan en hij weet haar te overhalen elkaar te ontmoeten. Dre hoort flarden van het gesprek.

Aflevering 125 (#1365) - vrijdag 21 februari 2003

Ann en Michael gaan eten in Ter Smissen, waar ze Jean-Pierre ontmoeten. Frank en Simonne zitten in financiële problemen als Florke bij haar standpunt blijft. Jenny kan niet breken met Willy. Als ze elkaar kussen, kijkt er iemand mee.