Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#1371) - maandag 3 maart 2003

Florke nodigt Karel en Viviane uit. Dré spiegelt Jenny voor dat hij ziekenbezoek verwacht van zijn vriend Willy. Jenny krijgt het moeilijker en moeilijker.

Aflevering 132 (#1372) - dinsdag 4 maart 2003

Jenny is onder de indruk van de onverwachte confrontatie tussen Willy en Dré. Luc wordt opgekalfaterd door Michael. Jean-Pierre heeft een toevallige ontmoeting. Florke wil dat Frank, Simonne en Yvette huur blijven betalen.

Aflevering 133 (#1373) - woensdag 5 maart 2003

Veronique raakt er steeds meer van overtuigd dat Jenny en Willy iets verbergen. Jean-Pierre is de afspraak met Alex bijna vergeten en maakt een slechte indruk. Leontien licht Werner in over het gedrag van Luc. Jelle en Sam genieten van hun vogelobservatie.

Aflevering 134 (#1374) - donderdag 6 maart 2003

Ann blijft een band voelen met Jean-Pierre. Sam en Jelle hebben elkaar hard nodig. Luc denkt dat Leontien een verhouding heeft met Vic. Luc uit dreigementen wanneer hij door Vic buiten wordt gezet.

Aflevering 135 (#1375) - vrijdag 7 maart 2003

Frank heeft niet zo’n goed nieuws voor Florke. Jenny wil naar Willy, maar wordt door Veronique tegengehouden. Luc zoekt hulp om iets te ondernemen tegen Vic. Plots verschijnt er iemand uit het niets.