Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 146 (#1386) - maandag 24 maart 2003

Marianne tracht te bemiddelen tussen Jenny en Dré. Waldek wil voor Frank gaan werken, maar Rosa ziet dat anders. Veronique helpt Jean-Pierre met afkicken, maar deze hulp schijnt bij haar iets anders in gang te zetten.

Aflevering 147 (#1387) - dinsdag 25 maart 2003

Ann en Jean-Pierre lijken opnieuw voorzichtig naar mekaar toe te groeien, maar is Veronique daar wel blij mee? Willy stelt alles in het werk om Jenny voor zich te winnen. Florke blijft Luc steunen, tot grote ergernis van Frank.

Aflevering 148 (#1388) - woensdag 26 maart 2003

Waldek begint aan zijn eerste werkdag als loodgieter bij Frank. Marianne tracht Jenny en Dré opnieuw bij elkaar te brengen, maar of dat zal lukken? Hoe goed schieten Werner en Jan met elkaar op?

Aflevering 149 (#1389) - donderdag 27 maart 2003

Marianne roept de hulp in van Marie om met Dré te praten. Vic zet Leontien ertoe aan te vluchten. Luc is er zeker van dat Vic en Isabelle een link hebben. Eva biecht tegen Jan op dat ze verliefd is geweest op Werner.

Aflevering 150 (#1390) - vrijdag 28 maart 2003

Luc ontdekt dat Isabelle met moordplannen rondloopt. Hij probeert Leontien te verwittigen. Jenny neemt een beslissing wat Willy betreft. Werner ontkent dat hij iets voor Eva voelt.