Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#1281) - maandag 28 oktober 2002

Eva probeert te beletten dat Joeri te ver gaat in zijn verliefdheid. De kinderen van de neef van Marianne zijn duidelijk niet opgetogen over hun gedwongen verhuis. Veronique kan het lijden van Suzanne niet meer aanzien.

Aflevering 42 (#1282) - dinsdag 29 oktober 2002

De intrede van het nieuwe gezin verloopt met serieuze wrijvingen. Veronique komt in de sekte in een heel moeilijke positie. Florke vermoedt dat er iets is wat Luc belet door te gaan met de verzoening.

Aflevering 43 (#1283) - woensdag 30 oktober 2002

Marie vindt dat Joeri zich niet mag bemoeien met haar leven. Dré maakt zich grote zorgen over Veronique die in de sekte wil blijven. Waldek moet een chic kostuum kopen en Frank wil hem daar graag bij helpen.

Aflevering 44 (#1284) - donderdag 31 oktober 2002

Ten huize Bastiaens loopt het conflict over de badkamer hoog op. Leontien vindt dat Luc ook aan zijn moeder de hele waarheid moet vertellen. Willy toont Jenny en Dré het tweede artikel in Antenne, waarmee hij mikt op nog meer verontwaardiging van het grote publiek.

Aflevering 45 (#1285) - vrijdag 1 november 2002

Florke dwingt Luc tot een volledige bekentenis. Dré en Jenny proberen via politieke weg iets te doen voor Willy. Waldek vindt dat Rosa zich veel te druk maakt over het huwelijk.